Puspose en het verbinden van generaties.
De workshop ‘Purpose en Verbinden Generaties’ biedt teams de kans om individuele drijfveren te ontdekken en versterkt een gedeelde purpose gericht op het verbinden van generaties en het versterken van lange termijn gerichte ambities. Onze ervaren trainers begeleiden het team tijdens het proces van reflectie en verdieping, met als doel persoonlijke groei en betere onderlinge verbondenheid. Na de workshop zullen teams een dieper gevoel van betrokkenheid, voldoening en motivatie ervaren, wat zal bijdragen aan de productiviteit en verbeterde team spirit.
Deze workshop biedt teams een waardevolle kans om het team naar een hoger niveau te tillen en een positieve impact te maken. Door de workshop kunnen teams zich bewust worden van hun bijdrage aan toekomstige generaties en een diepere band creëren binnen het team door het bespreken van generatieverschillen, -belangen en gelijkenissen en het omarmen van diversiteit.
Tijdens de workshop zullen de deelnemers reflecteren over hun individuele drijfveren en teamambities. Ook zal er tijd worden genomen om stil te staan bij de impact die jouw werk kan hebben op toekomstige generaties. Onze ervaren trainers zullen het team begeleiden tijdens het creatie- of verdiepingsproces van een gedeelde purpose. Het proces draagt bij aan de persoonlijke groei van elke deelnemer en creëert een betere verbondenheid binnen het team.
Onze workshop ‘Purpose en het verbinden van generaties’ gaat dus veel verder dan alleen maar een training op het gebied van teambuilding. Het is een unieke ervaring die een sterke nadruk legt op het versterken van duurzame ambities en het verbinden van generaties. Na deze workshop, zal het team een dieper gevoel van voldoening en betrokkenheid ervaren, wat uiteindelijk zal bijdragen aan hogere motivatie, productiviteit en een verbeterde team spirit.
NB: De vraag is in hoeverre generatie denken kloppend is. Los daarvan is er natuurlijk voor eenieder een ander perspectief op werk. Dit uitspreken, verder verkennen en verbinden is van toegevoegde waarde, van de babyboomers tot en met Gen Z.